Proizvod šaljemo poštom (1. razred) iz skladišta u Slovačkoj. Dostava traje nekoliko radnih dana. Uplatu možete izvršiti putem kreditne kartice nakon rezervacije, međunarodnom uplatom na slovački račun ili putem PayPal.
Opći uvjeti poslovanja
Dobrodošli na stranice Kasmir.hr. Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.
Isporučitelj (prodavatelj) robe je Kasmir.hr- obrt za trgovinu iz Slovačke, a kupac robe je posjetitelj naše elektronske trgovine koji odabere minimalno jedan proizvod i popuni elektronski formular narudžbe, te ga pošalje prodavatelju.
Naručivanje
Svi proizvodi ponuđeni u našoj Internet trgovini naručuju se odabirom, korištenjem menija “košarica” i popunjavanjem elektronskog formulara.
Kada svi podaci budu primljeni, dobit ćete obavijest na ekranu kao i putem elektronske pošte (e-mail) da je Vaša narudžba zaprimljena.
Kasmir.hr obvezuje se isporučiti sve naručene proizvode koji su u trenutku isporuke dostupni na zalihama.
Proizvodi, koji su u vrijeme izvršenja narudžbi dostupni na zalihi, šaljemo u roku od 24 sata od naručenja. Proizvodi, kojih na zalihi nema, šaljemo od prilike u roku od 5 tjedana (moramo ih unijeti u proizvodnju).
Reklamacije
Svi proizvodi koji su dani na prodaju, opisani su vjernim fotografijama i tekstom. Svaki proizvod je individualno pregledan prije slanja kupcu i Kasmir.hr garantira da su svi proizvodi poslani kupcu potpuno ispravni.
Potrudili smo se pokazati vam boje što vjernijima bojama artikala. Dakako, stvarne boje prikazane na vašem monitoru variraju od monitora do monitora i ne možemo garantirati da će vaš monitor pokazati točnu boju, pa su tu moguća manja odstupanja.
Naručenu robu je moguće vratiti u roku od 14 radnih dana bez navedenog razloga. Sve reklamacije i zahtjevi za zamijenu robe obrađuju se kod nas bez ikakvih komplikacija. Uvjet je povrat robe u neoštećenom i prvotnom stanju.
Proizvod mora biti vraćen u originalnom stanju, sa svim etiketama i naljepnicama, te ne smije biti korišten. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi korištenjem proizvoda i u slučaju neovlaštene dorade proizvoda, te bilo kakvog zahvata na proizvodu. U svim ovim slučajevima reklamacija neće biti prihvaćena.
Da bi se ostvarilo pravo na jamstvo potrebno je uz proizvod koji se vraća priložiti kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.
Reklamacija mora biti podnesena putem elektronske pošte u roku od tri radna dana od dana preuzimanja proizvoda, a proizvod predan dostavnoj službi u roku od 14 radnih dana od dana preuzimanja proizvoda. Čuvajte potvrdu s datumom o slanju pošiljke. Naknadne reklamacije ne uvažavamo.
PRAVNI PODACI:
Naziv: Kasmir.hr
Vlasnik: Peter Greša
Sjedište: Podjavorinskej 34, 949 01 Nitra, Slovačka
OIB: 31126961
VAT: SK1020400282
IBAN: SK7109000000000233073526
BIC: GIBASKBX
Banka: Slovenská sporiteľňa a.s. Nitra